10 Teho Periaatteiden Of Menestyksekkään Kauppa Järjestelmät


Dual Mono tehovahvistin käyttämällä National Semiconductor Overture-sarjaa LM3886 Tunnetaan myös nimellä Gainclone Lm3886. Jotta äänen toisto lisääntyisi vähemmässä määrin, voisin mennä yksinkertaisempiin kaksoismonoriripiiriin, eikä mikään puskuri saavuttaisi vaiheita. Jätä tehtävä DAC-puskuriin. Koska en pidä äänentoistoa mistään ylimääräisestä op-vahvistimesta. Ja. tämä on itse etsaava PCB-projekti. Alumiinikotelo. Luonnosteluun. ennen reikien poraamista. Kaiverrettu ja juotettu. Mundorf ZN 1uF-tulokytkentä. Mietitkö, että Mundorf MKP 2.2uF tai 4.7uF tekee parempaa kuin 1uF ZN Dynaamisen, ääni - ja äänentoiston aikana. Anna neuvoa. Kiitän teitä.10 menestyksekkään internetsisäisen strategian periaatteet Internetin asiat (IoT) tarjoavat yrityksille mahdollisuuden kirjoittaa teollisuutensa säännöt uudelleen. Mahdollinen nousu on massiivinen: tutkimusyrityksen Gartnerin mukaan entisten internet-sivustojen määrä on vuoteen 2020 mennessä lähes 20 miljardia, ja IoT-tuote - ja palveluntuottajat tuottavat 300 miljardia tuloa. Yhdistämällä anturit, yhteydet, pilvipalvelut, käsittely, analyysit ja konekieltotutkimus, IoT voi hyvin muuntaa lukemattomia teollisuudenaloja, terveydenhuollosta valmistustoimiin, palveluihin, kauttakulkuun, hallintoon ja muuhun. Mutta internet-peli on vielä alkuvaiheissaan. Organisaatiota koskevan IoT-strategian luominen ja toteuttaminen ei ole mikään tärkeä tekijä, sanoo John Rossman, Amazon Theaten teos IoT: stä: 10 periaatetta jokaiselle johtajalle Worlds of Things - strategioiden strategioista. Rossman, joka vietti neljä vuotta lanseeraamalla ja toimimalla Amazons Marketplace - liiketoiminnassa ja joka myös kävi Amazonsin Enterprise Services - liiketoiminnassa, alun perin laatinut erityisen etenemissuunnitelman, jolla autetaan yrityksiä lähestymään IoT: tä. Mutta kirjan kehittämisen yhteydessä hän ymmärsi, että menetelmät ovat hyvin tilannekuvia. Periaatteet toisaalta tarjoavat näkemyksiä, joiden avulla johtajat voivat kehittää yksilöllisiä tarpeita varten räätälöityä esineentarkastelustrategiaa. Mielestäni IoT kerroksittain, Rossman sanoo. Yhden tavoin se on teknologiaosa, sensorit, jotka liittyvät pilvipalveluihin ja analyyseihin, jotka pystyvät tekemään optimointeja, jotka menevät takaisin laitteisiin kentällä. Seuraavalla tasolla se on todella käyttötapaus, joka voidaan ottaa käyttöön. Olipa kyse kuluttajista tai useammista teollisista ja liike-elämän skenaarioista, siellä on kehittyneitä käyttötapauksia. Kolmannella tasolla se on todella liiketoimintamalleja, joita voidaan kehittää, muuttaa ja muuttaa näiden näkemysten ja kyvyn mukaan aina. Rossman suosittelee, että internetin välityksellä tapahtuvaan internettiin keskittyneiden yritysten johtajat ajattelevat sitä matkalle, ei yhdeksi askeleeksi. Et tee IoT: tä, hän sanoo. Tämä on jatkuva salkku tai ohjelma tai kokonaisvaltainen strategia yritykselle. Se on matka: miten IoT vaikuttaa talouteenne, missä sijoittajat menevät, missä kilpailijat menevät. Seuraavassa on 10 periaatetta, jotka Rossman uskoo, että sinun pitäisi ottaa huomioon, kun kehität Internetin strategiaasi. Ne eivät ole kaikki sovellettavissa jokaiseen yritykseen, mutta niitä on harkittava, hän sanoo. Ihmisen periaate 1: Huolehtikaa asiakkaiden kokemuksista Ensinnäkin, Rossman sanoo, jatkaa IoT-projekteja vain, jos olet pakkomielle asiakkaista, heidän kokemuksistaan ​​ja siitä, miten voit käyttää liitettyjä laitteita ongelmien ratkaisemiseksi. Liitetyt laitteet ja anturit antavat vielä toisen ajoneuvon parantaakseen asiakaskokemusta, hän sanoo. Jos se parantaa asiakaskokemusta, niin luultavasti riittää liiketoiminnan syitä jatkaa sitä. Kuvaa, miten voit lunastaa sen myöhemmin. Johtajat aloittavat asiakkaan kanssa ja työskentelevät taaksepäin, Rossman sanoo, ja he työskentelevät väsymättä ansaitsemaan ja pitämään asiakkaiden luottamusta. Amazonin mukaan pakkomielle tarkoitetaan halukkuutta tehdä todella kovia asioita vain helpottamaan asiakkaiden elämää, vaikka nämä asiat eivät aja lyhytaikaista voittoa. Se tarkoittaa myös jatkuvasti uudelleenarviointia asiakaskokemuksesta ja koskaan ratkaisematta tarpeeksi hyvää. Ihmisen tavoite 2: Luo saumattomia kokemuksia eri alustoilla ja kanavilla IoT-yhteensopivassa maailmassa asiakkaasi ovat vuorovaikutuksessa kanssasi useilla alustoilla ja laitteilla. Sinun on keskityttävä omnichannel-kokemukseen, kun yhdistät kanavia ja kokemuksia, Rossman sanoo. Saumattoman asiakaskokemuksen tarjoaminen on todella tärkeä osa asiakkaan kokemuksen parantamista. Avain luomaan suuria omnichannel-kokemuksia on hallita informaation jatkuvuutta, Rossman sanoo. Esimerkiksi jos asiakkaalla on viallinen yhdistetty pölynimuri ja soittaa johonkin asiakaspalvelijasi edustajaan, kyseisen edustajan pitäisi jo nähdä, missä pölynimuri on ja mikä on väärä, mutta agentti voi ottaa yhteyttä asiakkaaseen ennakoivasti ratkaisu. Ote-periaatteella 3: Jatkuvien parannusten jatkaminen Yhdistetyt laitteet ja internet-video tarjoaa mahdollisuuden tarkastella prosessejasi, kuten koskaan ennen, tarjoamalla työkalut, joita tarvitset ajamaan muutoksia ja parannuksia jatkuvasti. Sinulla on paljon parempia tietoja, paljon parempia signaaleja, Rossman sanoo. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden luoda kokonaan uusi näkyvyyden aalto ja prosessin parantaminen organisaatiossasi. Yhdistetyt laitteet, hän sanoo, voivat antaa sinulle reaaliaikaisen tietämyksen prosessin keskeisten kohteiden virroista, tilasta ja tilasta. Irtoperiaate 4: Tietojen puuttuminen, matemaattisen internetin käytön avulla voit kerätä tietoja operaatioistasi asteikolla ja suuruus ylittää mitä olet nähnyt aiemmin, Rossman sanoo, mutta tiedot eivät ole tarpeeksi. Sinun on käytettävä näitä tietoja malleihin, analyyseihin ja algoritmeihin, jotka auttavat sinua luomaan käsityksen siitä. Toiminnot voivat antaa sinulle paljon parempia tietoja, jotka voivat kertoa, mitä organisaatiossa tapahtuu, Rossman sanoo. Tämän avulla voit pyrkiä luomaan käsitteellistä käsitystä prosessista, jotka antavat sinulle lisää näkemyksiä ja määritelmää tiukentamaan ja uudistamaan näitä prosesseja. Ammanissa Rossman sanoo, että joukkueet käyttävät yhtä paljon tai jopa enemmän aikaa määrittelemällä ja sopimalla siitä, miten mitataan uutta ominaisuutta, palvelua tai tuotetta, kun he suunnittelevat itse ominaisuutta. Ne pitävät toimenpiteen panoksia ja tuotoksia sekä tietoja, joita tarvitaan toiminnan suorittamiseksi ja sen sisäisen toiminnan ymmärtämiseksi. Ihmisen periaate 5: Ajattele suuria, mutta aloita pienet. Innostentorjunnan onnistunut innovaatio vaatii visioa, Rossman sanoo. Sinun täytyy ajatella suurta, jos aiot luoda perustavanlaatuista muutosta. Mutta suuret näkemykset syntyvät pienillä, erillisillä projekteilla, joiden avulla voit epäonnistua ja toistaa näiden vikojen kokemuksella. IoT on noin matkan, ja sinulla pitäisi olla käsitys siitä, mikä pitkä matka on, Rossman sanoo. Mutta sinun täytyy edetä pienissä, ketterissä, vähäriskisiä panoksissa, kun pyrkii osoittamaan, mikä toimii ja mitä ei. Ymmärrä, mitä pienet vedot ovat, että olet tekemässä suhteessa internet-peliin ja muihin innovaatioihin, vähennä näiden vedosten riskiä ja he enää enää panosta. Hyödyntämisperiaate 6: Käytä Internetin välityksellä tulostamaan alustan yritys Alustan liiketoimintamalli, jonka avulla muut yritykset voivat hyödyntää kykyjään rakentaa ja kasvattaa omia yrityksiä, luo vahvan ja kestävän kilpailuedun yrityksellesi, Rossman sanoo. Etsi tapoja, joilla muut yritykset voivat hyödyntää liitettyjä laitteita. Alustan yritys on eräänlainen yritys, joka mahdollistaa muiden, Rossman sanoo. IoT tarjoaa joillekin yrityksille mahdollisuuden miettiä, miten tuotteet ja palvelut voivat olla alusta, jolla muut yritykset voivat tarjota asiakkailleen näkemyksiä ja palveluita. Ote-periaatteella 7: Helpotetaan tulospohjaisia ​​liiketoimintamalleja Tuotemyynti on hyvää ja hyvää, mutta hyödyntämällä IoT-liitännöillä varustettuja laitteita voit siirtyä askeleen eteenpäin ja myydä lopputuloksia. Tulosperusteisen liiketoimintamallin mukaan asiakkaat maksavat tulosta tuotteesta tai palvelusta, eikä itse tuotteesta tai palvelusta. Tämä, Rossman sanoo, siirtää omistajuutta, tehokkuutta ja ylläpitovastuuta asiakkaalta palveluntarjoajalle se myös yhdenmukaistaa asiakkaiden ja palveluntarjoajien etuja. Tämä koskee yritysten mahdollisuuksia saada reaaliaikaisia ​​näkemyksiä siitä, miten niiden tuotteet toimivat asiakkaiden kanssa, Rossman sanoo. Siirtyminen tuotteeksi, jonka ylläpito on asiakkaan haluama lopputulos. Näissä malleissa on useita muunnelmia, jotka perustuvat itsenäisiksi palveluiksi, jotka täydentävät itsensä automaattisesti, säännöllisesti maksullisiin tilauspalveluihin, palveluihin, jotka ovat yksilöllisten tarpeiden mukaan räätälöityjä. Rossman myöntää, että tulosperusteiset liiketoimintamallit eivät ole sopivia kaikille yrityksille, mutta jos he ovat, hän sanoo, että he voivat kasvattaa voittojaan, parantaa asiakassuhteitasi ja kasvattaa asiakasuskollisuutta. Ote-periaatteella 8: Etsi polku tietojen ansaitsemisen ja yksityisyyden suojaamiseksi Tietojen avulla voi olla vain uusi musta kulta. Vaikka Rossman sanoo, että on vielä vaikea löytää esimerkkejä sellaisista internetin välityksellä toimivista yrityksistä, jotka ovat onnistuneesti pakattaneet ja myydyt omaa tietojasi, on aika tulla. Sensoreiden, pilvipalveluiden, kolmannen osapuolen tietolähteiden ja API: iden yhteenliittyminen kaikki syötein IoT-tietoliikennemarkkinoille. Tiedot ovat liiketoimintamalli, Rossman sanoo. Jos tiedot ovat uusi musta kulta siellä, niin IoT luo paljon tietoja. Joillakin yrityksillä on mahdollisuus luoda arvoa ja kaupallistaa antureista muodostuvia tietoja. Se on liiketoimintamalli, jota youll nähdä enemmän ja enemmän eteenpäin. Jotkut näistä markkinoista ovat alkaneet toteutua, hän sanoo. Rahoitusyhtiöt ostavat rahtialuksen kauttakulkua ja sataman saapumista koskevia tietoja. Utilityyhtiöt ostavat rakennus - ja laiteenergiankulutustietoja. Smart-kotiyritykset myyvät tietoja mainostajille ja vakuutusyhtiöille. Ote-periaatteella 9: Hämmentää alan arvoketjua tutkimalla uusia tuotteita ja palveluita Innovaatio on pelin nimi. IoT luo mahdollisuuksia laajentaa ja vähentää arvoketjua, Rossman sanoo. Anna liiketoimintaa yhteen paikkaan arvoketjussa, hän sanoo. Sitten ehkä kumppani voimakkaasti saada kokonaisratkaisu. Opi toimialaa katsomalla ylävirtaan ja tuotantoketjun loppupäähän. Etsi indikaattoreita huonosta asiakaskokemuksesta tai ylimääräisestä marginaalista. Sitten etsiä strategioita, jotka häiritsisivät alan arvoketjua IoT: n kautta. Arvoketju on toimialan prosessien ja toimintojen päästä päähän, Rossman sanoo. Kuvittele esimerkiksi LVI-järjestelmän tarjoaja. Sen asiakkaat ovat kaupallisia rakennuttajia. Se voisi asentaa antureita, joiden avulla se voi ottaa vastuun LVI-järjestelmän ylläpidosta as-a-service - mallissa, luoden uuden tulovirran samalla vähentäen rakennushallinnan ylläpidon rasitetta. IoT-periaate 10: Rakenna vauhtipyörä teidän IST-strategialle Monet johtajat näinä päivinä ovat suuria fanit Jim Collinsin johtamistutkimuksesta, Good to Great: Miksi jotkut yritykset tekevät rampin ja muiden ei. Kirjassa Collins pyytää lukijoita pohtimaan liikkeitä vauhtipyöränä: Pyrkikää tunnistamaan tekijät, jotka tuottavat ja ylläpitävät eniten vauhtia kasvun luomisessa. Rossman sanoo, että jos sinulla on selkeä käsitys järjestelmän dynamiikasta vauhtipyörän yrityksesi, voit sitten käyttää Internetin tunnistaa ja toteuttaa mahdollisuuksia ja riskejä yrityksesi. Kun kehität oman Internet-strategian, yritä saada tietoa siitä, kuka oikeat kumppanit voivat olla, missä uhka saattaa olla, hän sanoo. Esimerkiksi hän sanoo, että suuret näytelmät IoT: ssä niistä, jotka ajaa miljardeja dollareita tuloihin, eivät juurikaan kuuluisi omissa laitteissaan. Sen sijaan tilaisuus tarjota infrastruktuuria ja työkaluja auttamaan muita yrityksiä ja kehittäjiä suunnittelemaan, rakentamaan ja käyttämään omaa viestintätekniikkansa. Sinun on ymmärrettävä liikkuvat kappaleet, jotka antavat perhettä vauhtipyörälle vauhtia kuljettaa sinut suurempia ja suurempia asioita. Voit kommentoida tätä artikkelia ja muuta CIO-sisältöä käymällä Facebookissa. LinkedIn tai Twitter. WORLD KAUPAN ORGANISAATIO WTO: N PERUSTUU: PERUSPERIAATTEET Kauppajärjestelmän periaatteet WTO-sopimukset ovat pitkiä ja monimutkaisia, koska ne ovat laillisia tekstejä, jotka kattavat laajan valikoiman toimintoja. He käsittelevät maataloutta, tekstiiliä ja vaatteita, pankkialaa, televiestintää, valtion hankintoja, teollisia standardeja ja tuoteturvallisuutta, elintarvikehuollon sääntelyä, henkistä omaisuutta ja paljon muuta. Mutta monissa yksinkertaisissa, perusperiaatteissa käytetään kaikkia näitä asiakirjoja. Nämä periaatteet ovat monenvälisen kauppajärjestelmän perusta. Tarkastele näitä periaatteita tarkemmin: Avaa kohde napsauttamalla. Sivuston navigointipuu avautuu täällä, jos otat JavaScriptin käyttöön selaimessasi. 1. Suosituimmuuskohtelu (MFN): muiden ihmisten kohtelu tasavertaisesti WTO-sopimusten mukaan maat eivät yleensä voi syrjiä kauppakumppaneitaan. Anna jollekulle erityinen suosikki (kuten alhaisempi tullimaksu yhdelle tuotteelle) ja sinun on tehtävä samoin kaikille muille WTO: n jäsenille. Tämä periaate tunnetaan suosituimmuusasemassa (MFN) (ks. Laatikko). On niin tärkeää, että se on tullitariffeja ja kauppaa koskevan yleissopimuksen (GATT) ensimmäinen artikla. joka sääntelee tavarakauppaa. MFN on myös etusijalla palvelukaupan yleissopimuksessa (GATS) (2 artikla) ​​ja teollis - ja tekijänoikeuksien kauppaan liittyvistä näkökohdista (TRIPS) (4 artikla), vaikka kussakin sopimuksessa periaatetta käsitellään hieman toisistaan . Nämä kolme sopimusta koskevat kaikkia WTO: n kaikkia kolmea tärkeintä kauppaa. Joitakin poikkeuksia sallitaan. Esimerkiksi maat voivat perustaa vapaakauppasopimuksen, joka koskee vain tavaroita, jotka ovat kauppaa ryhmässä, joka syrjii ulkopuolisia tavaroita. Tai he voivat antaa kehitysmaille erityisen pääsyn niiden markkinoille. Tai maa voi korostaa esteitä sellaisia ​​tuotteita vastaan, joita pidetään sopimattomina kaupankäynnin kohteina tietyistä maista. Palveluissa maat voivat rajoitetuissa olosuhteissa syrjiä. Sopimukset sallivat kuitenkin nämä poikkeukset vain tiukoin edellytyksin. Yleisesti ottaen MFN tarkoittaa sitä, että aina kun maa alentaa kaupan estettä tai avaa markkinoita, sen on tehtävä niin samat tavarat tai palvelut kuin kaikkiin kauppakumppaneihinsa, olivatpa ne rikkaita tai köyhiä, heikkoja tai vahvoja. 2. Kansallinen kohtelu: Ulkomaalaisten ja paikallisten asukkaiden kohtelu Tuodut ja paikallisesti tuotetut tavarat olisi kohdeltava tasapuolisesti ainakin sen jälkeen, kun ulkomaiset tavarat ovat tulleet markkinoille. Sama koskee ulkomaisia ​​ja kotimaisia ​​palveluja sekä ulkomaisia ​​ja paikallisia tavaramerkkejä, tekijänoikeuksia ja patentteja. Tämä kansallisen kohtelun periaate (joka antaa muille samanlaisen kohtelun kuin omilla kansalaisillaan) löytyy myös kaikista kolmesta tärkeimmästä WTO-sopimuksesta (GATT-sopimuksen 3 artikla, GATS-sopimuksen 17 artikla ja TRIPS-sopimuksen 3 artikla), vaikka periaatetta käsitellään uudelleen hieman eri tavalla jokaisessa näistä. Kansallinen kohtelu koskee vain, kun tuote, palvelu tai henkisen omaisuuden kohde on tullut markkinoille. Tämän vuoksi tuontitullit eivät ole kansallisen kohtelun vastaisia, vaikka paikallisesti tuotetuista tuotteista ei veloitettaisi vastaavaa veroa. Vapaa kauppa: vähitellen neuvottelemalla takaisin alkuun Kaupan esteiden vähentäminen on yksi ilmeisimmistä keinoista kannustaa kauppaa. Kyseisiin esteisiin kuuluvat tullit (tai tariffit) ja toimenpiteet, kuten tuontikieltoja tai kiintiöitä, jotka rajoittavat määriä valikoivasti. Aika ajoin on keskusteltu myös muita asioita, kuten byrokratiaa ja valuuttakurssipolitiikkaa. GATT-sopimusten luomisesta 1947-48 lähtien on ollut kahdeksan neuvottelukierrosta. Yhdeksäs kierros Dohan kehitysohjelman puitteissa on nyt käynnissä. Aluksi keskityttiin alentamaan tuontitavaroiden tulleja (tulleja). Neuvottelujen tuloksena 1990-luvun puolivälissä teollisuusmaiden teollisuustuotteiden tariffit olivat laskeneet tasaisesti alle 4: een. Neuvottelut olivat kuitenkin 1980-luvulla laajentuneet koskemaan tavaroihin kohdistamattomia esteitä sekä uusia alueita kuten palveluista ja henkisestä omaisuudesta. Markkinoiden avaaminen voi olla hyödyllistä, mutta se vaatii myös sopeuttamista. WTO-sopimukset antavat maille mahdollisuuden muuttaa vähitellen asteittaista vapauttamista. Kehitysmaille myönnetään yleensä pidempiaikaisia ​​velvoitteita. Ennustettavuus: sitomisen ja avoimuuden takia Joskus lupaus olla kaupan esteistä voi olla yhtä tärkeä kuin laskea yksi, koska lupaus antaa yrityksille selkeämmän kuvan tulevista mahdollisuuksista. Vakautta ja ennustettavuutta edistetään investoinneilla, työpaikkoja luodaan ja kuluttajat voivat täysin nauttia kilpailun valinnanvapaudesta ja alhaisemmista hinnoista. Monenvälinen kauppajärjestelmä on hallitusten pyrkimys tehdä liiketoimintaympäristöstä vakaa ja ennakoitava. Uruguayn kierroksen lisääntyneet sitoumukset Vuosien 1986-1994 neuvottelujen aikana ja sen jälkeen sidottujen tariffien prosenttiosuus (nämä ovat tariffiarvoja, joten prosenttiosuuksia ei painoteta kaupan volyymien tai arvojen mukaan) WTO: ssa, kun maat sopivat avaavansa tavaroitaan tai palveluitaan , ne sitoutuvat sitoumuksiinsa. Tavaroiden osalta nämä sitoumukset ovat tullimaksujen enimmäismääriä. Joskus maat verottavat tuontia hinnalla, joka on alhaisempi kuin sidotut hinnat. Usein tämä tapahtuu kehitysmaissa. Kehittyneissä maissa tosiasiallisesti veloitetut hinnat ja sidotut hinnat ovat yleensä samoja. Maa voi muuttaa sitoumuksiaan, mutta vasta sen jälkeen, kun se on neuvotellut kauppakumppaniensa kanssa, mikä voisi merkitä niiden korvaamista kauppaa menettämättä. Yksi Uruguayn kierroksen monenvälisten kauppaneuvottelujen saavutuksista oli lisätä kaupan määrää sitovina sitoumuksina (ks. Taulukko). Maataloudessa 100 tuotetta on nyt sidottu hintoihin. Kaiken tämän tulos: kauppiaiden ja sijoittajien huomattavasti suurempi markkinaturva. Järjestelmä pyrkii parantamaan ennustettavuutta ja vakautta myös muilla tavoin. Yksi keino on kieltää kiintiöiden käyttö ja muut kiintiöitä hallinnoivan tuonnin raja-arvojen asettamiseen tähtäävät toimenpiteet voivat johtaa useampiin riistoihin ja epäoikeudenmukaisiin toimiin liittyviin syytöksiin. Toinen on tehdä maakohtaisista kauppasäännöistä mahdollisimman selkeät ja julkiset (avoimet). Useat WTO-sopimukset edellyttävät, että hallitukset julkistavat politiikkansa ja käytäntönsä julkisesti maassa tai ilmoittamalla WTO: lle. Kansallisten kauppapolitiikkojen säännöllinen valvonta kauppapoliittisen arviointimekanismin kautta tarjoaa lisää keinoja edistää avoimuutta sekä kotimaassa että monenvälisellä tasolla. WTO: ta kutsutaan joskus vapaakauppaliikkeeksi, mutta se ei ole täysin tarkka. Järjestelmä sallii tariffeja ja rajoitetuissa olosuhteissa muunlaista suojaa. Tarkemmin sanottuna se on järjestelmä, joka koskee avointa, oikeudenmukaista ja vääristymätöntä kilpailua. Syrjimättömyyttä ja kansallista kohtelua koskevat säännöt on suunniteltu takaamaan oikeudenmukaiset kaupankäynnin edellytykset. Sama koskee myös polkumyyntiä (vientiä alhaisempaan hintaan markkinaosuuden saamiseksi) ja tuet. Asiat ovat monimutkaisia, ja säännöt yrittävät todeta, mikä on oikeudenmukainen tai epäoikeudenmukainen ja miten hallitukset voivat vastata, erityisesti veloittamalla ylimääräisiä tuontitulleja, jotka on laskettu korvaamaan vilpillisen kaupan aiheuttamat vahingot. Useilla muilla WTO-sopimuksilla pyritään tukemaan reilua kilpailua: esimerkiksi maataloudessa, henkisessä omaisuudessa, palveluissa. Julkisten hankintojen sopimus (monenvälinen sopimus, koska sen allekirjoittivat vain muutamat WTO: n jäsenet) laajentaa kilpailusääntöjä monien maiden tuhansien julkisten yksiköiden ostoihin. Ja niin edelleen. Kehityksen ja talouden uudistuksen edistäminen WTO: n järjestelmä edistää kehitystä. Toisaalta kehitysmaat tarvitsevat joustavuutta siihen aikaan, kun he tekevät järjestelmäsopimusten toteuttamista. Sopimukset itse perivät GATTin aikaisemmat määräykset, jotka mahdollistavat kehitysmaille erityistukea ja kauppaa koskevia myönnytyksiä. Yli kolme neljäsosaa WTO: n jäsenistä ovat kehitysmaat ja siirtymät markkinatalouteen. Uruguayn kierroksen seitsemän ja puolen vuoden aikana yli 60 näistä maista toteuttivat kaupan vapauttamisohjelmia itsenäisesti. Samaan aikaan kehitysmaat ja siirtymätaloudet olivat paljon aktiivisempia ja vaikutusvaltaisempia Uruguayn kierroksen neuvotteluissa kuin edellisellä kierroksella, ja ne ovat vieläkin nykyistä Dohan kehitysohjelmaa. Uruguayn kierroksen lopussa kehitysmaat olivat valmiita ottamaan suurimman osan velvoitteista, joita vaaditaan kehittyneistä maista. Sopimukset antoivat kuitenkin siirtymäkausia sopeutuakseen WTO: n tuntemattomammille ja ehkä vaikeille säännöksille erityisesti köyhimmille ja vähiten kehittyneille maille. Päätöksen lopussa hyväksytyn ministeriön päätöksen mukaan parempien maiden olisi nopeutettava vähiten kehittyneiden maiden viemien tavaroiden markkinoille pääsyä koskevien sitoumusten täytäntöönpanoa, ja se pyrkii lisäämään teknistä apua niille. Viime aikoina kehittyneet maat ovat alkaneet sallia tullittoman ja kiintiötöntä tuontia lähes kaikille vähiten kehittyneistä maista tuleville tuotteille. Kaiken tämän vuoksi WTO ja sen jäsenet ovat edelleen oppimisprosessissa. Nykyinen Dohan kehitysohjelma sisältää kehitysmaiden huolen vaikeuksista, joita he kohtaavat Uruguayn kierroksen sopimusten täytäntöönpanossa. Kauppajärjestelmän pitäisi olla. syrjimättömyyttä noudattaen maa ei saa syrjiä kauppakumppaniensa välille (antamalla heille yhtä suosituimmuuskohtelun tai MFN: n asemaa) eikä se saa syrjiä omia ja ulkomaisia ​​tuotteita, palveluita tai kansalaisia ​​(antamalla heille kansallista kohtelua) vapaampia esteitä, neuvottelemalla ennakoitavissa olevien ulkomaisten yritysten, sijoittajien ja hallitusten olisi voitava luottaa siihen, että kaupan esteitä (myös tariffeja ja muita kuin tulleja koskevia esteitä) ei saisi lisätä mielivaltaisesti tullitariffeja ja markkinoiden avaamista koskevat sitoumukset sitovat WTO: ssa kilpailukykyisempiä, mikä leviää epäoikeudenmukaisia ​​käytäntöjä, kuten vientitukia ja polkumyyntituotteet alittavat kustannukset markkinaosuuden lisäämiseksi hyödyttävät vähemmän kehittyneitä maita antaen heille enemmän aikaa sopeuttamiseen, joustavuuteen ja erityisiin etuoikeuksiin. Tämä kuulostaa ristiriitaiselta. Se ehdottaa erityistä kohtelua, mutta WTO: ssa se tarkoittaa tosiasiassa syrjimättömyyttä, joka kohtelee lähes yhtä hyvin kaikkia. Näin tapahtuu. Jokainen jäsen kohtelee kaikkia muita jäseniä yhtä hyvin suosituimpana kauppakumppanina. Jos jokin maa parantaa etuja, jotka se antaa yhdelle kauppakumppanille, sen on annettava sama parasta kohtelua kaikille muille WTO: n jäsenille, jotta ne pysyvät kaikkein suosituimpia. Suurin suosituimmuusasema (MFN) ei aina merkitse tasavertaista kohtelua. Ensimmäiset kahdenväliset MFN-sopimukset perustivat yksinoikeudellisia seuroja maan suosituimpiin kauppakumppaneihin. GATT-sopimuksen ja nyt WTO: n mukaan MFN-klubi ei enää ole yksinoikeus. MFN-periaatteella varmistetaan, että kukin maa kohtelee yli 140 jäsentä yhtä lailla. Mutta on olemassa joitakin poikkeuksia. 8220Julkaisujärjestelmien samanaikaisesti ei ole tapana säästää joku, joka ei voi tehdä johdonmukaista hyötyä yhden82308221 ja 8220If logiikan käytöstä, sitten ehdotuksesi olisivat totta. Mutta markkinat eivät ole logiikan alaisia. Siksi myös automatisoidut järjestelmät on mukautettava.8221 - Adaptivoivan järjestelmän puuttuminen yksi vaihtoehto on monien (2-5) ei-korreloitujen järjestelmien kauppa ja usein painotusasetusten tekeminen. Jotkut kommentit artikkelista aloittelijoille: uudelleen: Periaate 1: Harvat säännöt - helppo ymmärtää Yksinkertaiset (1. periaatteet) mekaaniset järjestelmät ovat juuri sellaisia ​​- ne ovat yksinkertaisia. Tämä tarkoittaa, että he saavat hyökkäävän paljon markkinoiden liikkeistä, jotka osoittautuvat vääriksi järjestelmälle. Huom: menestyksekkäitä lattiakauppiaita: ainoa työkalu, jota he käyttävät, on laskin, ja he tekevät tuhansia dollareita päivittäin. Käytännössä he käyttävät työkalua korviensa kesken ja kaikki järjestelmän laskelmat, joita he tekevät, ovat erittäin merkityksettömiä tulostensa tuottamiseksi. : Periaate 2: Kaupankäynnin elektroninen sanamuotoKun käytät avoimia markkinoita (ei-elektronisia), saatat joutua odottamaan muutama minuutti ennen kuin vastaanotat fillquot - tasi - tämä on hienovarainen ohjaus nopeimpiin aikakauteen. Koska monet ovat paikoillaan lyhyissä aikakehyksissä, harkitse pitempiaikaisia ​​järjestelmiä, joissa ei ole väliä, jos joudut odottamaan muutaman minuutin täyttymisen ja lopettaa muutaman tikut pois. ja neste markkinoi hyvin 8211 duh. periaatteella 3: lainaa johdonmukainen voitto Sinun pitäisi aina etsiä kaupankäyntijärjestelmä, joka tuottaa mukavan ja tasaisen oman pääoman käsitteen 8211, mutta itse itseäsi geometristen tuottojen mahdollisuuksiin (minkä vuoksi rahat ovat täällä eikä bond tai sinun täytyy olla valmis ottamaan rutiininomaisesti vastaan ​​suuria (kuten 20 esimerkkiä, joita hän käytti) vetot 8230 uudelleen: Periaate 4: ylläpitää tervettä tasapainoa riskin ja palkkion välillä - 8216Rikkuvaaran on aina oltava alle 5 ja onnistumisen mahdollisuutesi tulisi olla 5-10 kertaa korkeampi, esim jos vaarallisuusriskinne on 4, niin menestyksen mahdollisuus on 40 tai suurempi.8217 Nizzan periaate. Kiitos. : Periaate 5: Etsi järjestelmä, joka tuottaa viisi kauppaa viikossa 8216 Mitä korkeampi kaupankäyntitaajuus, sitä pienempi on mahdollisuus menettää kuukausi 8230 Se on kaikkien kauppiaiden tavoite: Ottaa mahdollisimman monta voittomaata.8217 - tämä on ei periaate, jota voidaan yleistää kuukausiksi (tai aikarajaksi). Tekee tämän periaatteen kokonaisuudeksi ja yhdistys kutsuu toiset kyseenalaiseksi. 8216 Sillä välin, miten maksaa laskuja, kuten aloittaessasi mitään uutta liiketoimintaa, sinun pitäisi aktivoida riittävästi 8216 maksamaan laskut8217 3 vuotta ennen alkua. Pitkällä aikavälillä, jolla on pysyvä potentiaali (taloudellinen ja sisäinen) on noin 70 kertaa tärkeämpi kuin alkuperäinen 8216systems8217: Principle 6: quotStart small - grow big. Kuten hyvä opettaja kouluissa, tämä artikkelin osa ohjaa sinut suurelle 8216 keskelle 8217, jossa toivottavasti olet turvallinen ja turvallinen haisilta. Kokemukseni mukaan tämä on varma polku, joka on yksi niistä 80: stä, joka ruokkii malleja, miksi martingaalijärjestelmät eivät toimi.8217 jälleen massiivinen yleistys, joka koko artikkelin kyseenalaistaa, koska optimaalisen paikanmittauksen vaikutus on jokaisen järjestelmä eli martingaali toimii hyvin tietyissä järjestelmissä 8230 uudelleen: Periaate 7: Automaattinen kaupankäynti 8216Ehdotukset ja inhimilliset virheet ovat yleisimpiä virheitä, joita kauppiaat tekevät. On selvää, että niitä on vältettävä kaikin keinoin. Varsinkin nopeiden markkinoiden aikana on tärkeää, että määrität saapumis - ja poistumiskohteet nopeasti ja tarkasti muutoin, saatat menettää kaupan tai löytää itsesi menettämisasemassa. Tästä syystä sinun pitäisi automatisoida kaupankäynti ja etsiä kaupankäyntijärjestelmä, joka joko on jo olemassa tai voidaan automatisoida. Kaupankäynnin automatisointi tekee siitä vapaan ihmisen tunteesta. Osto - ja myyntitoiminnot ovat automaattisia, handsfree-toimintoja ilman manuaalisia toimenpiteitä, ja voit olla varma siitä, että voitte suunnitellulla tavalla tuottaa voittoa. 8217 eli Tilaa yksi heidän järjestelmistään, kirjaudu TradeStationiin tänään. hauskaa tukahduttaa pelkosi 8230 tarvitset käytännössä ja kokemuksessasi manuaalista hallintaa itsellesi ja paikoillesi nopeasti markkinoilla riippumatta siitä, mikä järjestelmäsi on. : Periaate 8: Suuri prosenttiosuus voitto kaupoista 8216 Kaupankäyntistrategiasi tulee tuottaa yli 50 voittajaa8217 8211 tosiasiallisella järjestelmälläsi on oltava hyvä positiivinen odotus ja sinun on oltava sisäisesti valmiina ja pystyttävä käyttämään sitä keskikokoisen REAL käydä kauppaa ennen kuin edes ajatella tweeking tai polkumyynnin 8211 eli jättää 8216confidence8217 tai sen puute, painaa, tarvitset käytäntöä, jos haluat pysyä pelissä pitkällä aikavälillä8230 eli olla valmis 8220eat bitter8221 (Larry Williams lainaus noin kuollut aasialainen kaveri.) Principle 9: quotSee järjestelmä, joka on testattu vähintään 200 kauppaa. - toinen OK, mutta valitettavasti riittämätön ja harhaanjohtava, yleistys, ellei ostoksia ostamaan hyvää mustaa laatikkoa 8230 Periaate 10: Käytä voimassaolevaa takaisinkytkentäaikaa. hyvin hyvin. jos aiotte testata - tehdä se heti takaisin, eteenpäin, näytteen sisällä ja ulos - ehkä vain tehdä mitä tahansa puun katsomiseen ja tehdä mitä tahansa tarvitsematta pitääksesi sinut näkemästä metsä Tämän artikkelin (ja useimmat kirjoittaminen järjestelmistä) on it8217s kaikki pääsy tekniikoita. Mekaaninen tai discretionary, doesn8217t asia - mikä tekee kaikki kaupankäynnin 8216system8217 työ on mitä 8216system8217 ei jälkeen merkintä ja että yksinkertaisesti ei ole yksinkertaista8230 jopa automatisoituja järjestelmiä on mukautettava Alunperin Lähettäjä jmreeve Olen eri mieltä 5, koska kaupankäynnin hyvin usein johtaa tuloksiin kustannuksista ja palkkioista voiton kustannuksella. Lyhyen aikavälin järjestelmillä on tavallisesti heikko tuotto verrattuna markkinoiden altistumiseen, joten on usein järkevämpää pitää kauppaa pidemmillä aikavälillä ja saada johdonmukaisuus monipuolistamalla. Kuitenkin sekoitus lyhyen ja pitkän aikavälin järjestelmiä täydentämään toisiaan on erittäin hyödyllistä. OK. Voin mennä kustannustehokkuuteen, mutta viime vuosina tämä on varmasti vähentynyt sähköisen kaupankäynnin laajentamisen myötä. Voin myös nähdä, mistä voi olla hyötyä useiden järjestelmien käyttämisessä, kunhan ne eivät tee asioista liian monimutkaisia ​​elinkeinonharjoittajalle. Vaikka on todennäköistä, että lyhyemmät järjestelmät saavat alhaisemman tuoton markkina-altistukselle, sitä ei saada aikaan suuremmalla taajuudella. Tosiasia on, että kaupankäynnin lyhyellä aikavälillä on enemmän voittoa (absoluuttisesti) pitkäaikainen. Markkinat liikkuvat jumittuneina, ei suoriin ryhmiin, mikä on helposti osoitettavissa vertailemalla tuottojen jakautumista eri aikajaksoilla. Katso vain alla olevat kaaviot. 5 päivän jakautumisalue ei ole läheskään viisinkertainen kuin yhden päivän jakauman leveys (maksimissa min.) Kertoo, että markkinat eivät ole koskaan siirtyneet suoraan pisteestä A pisteeseen B. John Forman, PhD Author - Kaupan usein kysytyt kysymykset. Kaupan periaatteen 7 periaatteet: Automaattinen kaupankäynti Kaupankäynnin tunteita ja inhimillisiä virheitä ovat yleisimmät virheet, joita kauppiaat tekevät. On selvää, että niitä on vältettävä kaikin keinoin. Varsinkin nopeiden markkinoiden aikana on tärkeää, että määrität saapumis - ja poistumiskohteet nopeasti ja tarkasti muutoin, saatat menettää kaupan tai löytää itsesi menettämisasemassa. Tästä syystä sinun pitäisi automatisoida kaupankäynti ja etsiä kaupankäyntijärjestelmä, joka joko on jo olemassa tai voidaan automatisoida. Kaupankäynnin automatisointi tekee siitä vapaan ihmisen tunteesta. Osto - ja myyntitoiminnot ovat automaattisia, handsfree-toimintoja ilman manuaalisia toimenpiteitä, ja voit olla varma siitä, että voitte suunnitellulla tavalla tuottaa voittoa. Sen automatisointi estää myös ihmisen aivojen käytön, joka minulle on yksi järjestelmän tärkeimmistä näkökohdista, jos se on mukautuva - riippuu kontekstista - ja siten toimii pitkällä aikavälillä eri olosuhteissa. Computer pattern recognition is simply not as effective, at least not yet. It is still possible to have mechanical rules to determine entry and exit, thus removing a generous slice of emotion, but to allow no discretion at all seems to me to be a shameful waste of ones own resources. Surely it is only quotcrucial to determine the entryexit points fast and accuratelyquot if you are going to take the trade If a market is too fast to be able to initiate a position manually then I will not take it and thus not suddenly find myself in a losing position. I do not see this as a problem as there is always another opportunity. As usual this comes down to the old chestnut of mechanical vs discretionary which has been done to death on other threads, so Ill leave it there. Otherwise, imho, a reasonable article that has, at the very least, stimulated an interesting debate.

Comments

Popular posts from this blog

Paras Binary Asetukset Kynttilänjalka Kaaviot

Paras Liikkuvan Keskiarvon Parametrit

Binary Asetukset Huijaus